piątek, 17 lutego 2017

Pierwsza inspiracja na blogu CraftArt...


Dziś moja pierwsza inspiracja na blogu CraftArt . Zaprezentowałam Art Journalowy wpis, który poczyniłam w starej książce.  Bardzo lubię journale, gdyż wykorzystuję w nich dużą ilość ścinków papieru, które mi pozostają ze scrapbookingowych projektów i do tego ta fantastyczna zabawa mediami.
Tło powstało z posklejanych razem resztek gazet i papieru. Całość pokryłam gesso a po wyschnięciu nałożyłam  maski i stemple. Tło spryskałam wodą, następnie wpuszczałam krople mgiełek pozwalając im swobodnie się mieszać. Po przyklejeniu kompozycji całość pochlapałam rozwodnionym farbami akwarelowym. 
Na koniec potuszowałam wszystko białą farbą akrylową. I wpis gotowy.
Zachęcam Was do tworzenia takich swoich wpisów bo to wspaniała przygoda i radość tworzenia.





Zaglądajcie na blog  CraftArt!


Pozdrawiam -Gosia
 ***

23 komentarze:

  1. prześliczna praca, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki rodzaj journalowania!Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jaki ładny! :))
    I cytat na końcu muszę sobie spisać - bardzo mądry

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, kolorki i kompozycja, podobają mi się również cytaty, które zamieściłaś. Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna praca ; kolorki super !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny wpis, cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny, uwielbiam Twoje żurnale, mają tyle detali!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny :) i wspaniałe jest studiowanie takich prac i wszystkich ich smaczków, któelre zafundował autor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń