czwartek, 23 lutego 2017

Ostatnia inspiracja dla Wycinanki

Dziś moja ostatnia inspiracja na blogu Wycinanki...szybko zleciało te kilka miesięcy...
będę miło wspominać ten czas...
 Na zakończenie poczyniłam kraftowe karteczki na osiemnaste urodziny...




A dzisiejszy dzień poświeciłam na szycie woreczków z serduszkami dla moich Pań które,wezmą udział w sobotnich warsztatach Art Journalowych.
 To w nich otrzymają zestawy do tworzenia. Mam nadzieję, że się ucieszą.
Sponsorzy warsztatów: sklepy Eco-Scrapbooking i Wycinanka



Kartki zgłaszam na wyzwanie Rapakivi
Do wykonania kartek zainspirowały mnie wianki .

 
***
Wszystkiego dobrego odwiedzającym życzę !

50 komentarzy:

  1. Piękne 18stkowe kartki ;)
    a Panie ucieszą się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne, a te karmelowe pręciki dodają smaczku :)
    Woreczki niesamowite, zrób warsztaty w Toruniu, ja przyjadę migiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Miło mi,może kiedyś zawitam i do Torunia :)

      Usuń
  3. Prześliczne karteczki, warsztatów Paniom zazdroszę, jak i tych woreczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje kraftowe (i nie tylko) karteczki. Są przepiękne :)
    A jeśli o wykrojnik ze świecą, to niestety nie wiem jakiej jest firmy, bo otrzymałam świeczusię razem ze scrapkami wygranymi w candy u Aisab :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super....Szkoda, że to nie moja osiemnastka...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne craftowe kartki na osiemnastkę , uwielbiam Twój styl,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, Gosiu! Bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Nic dodać, nic ująć..!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki na początek dorosłego życia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki jak zawsze piękne tak jak i woreczki :) Obdarowani na pewno się ucieszą. Ja bym się ucieszyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, jak zawsze zachwycam się Twoimi kartkami, a warsztatów już się nie mogę doczekać...cieszę się jak dziecko !!! do zobaczenia jutro:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful cards! The sewing bags are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne " osiemnastki " na moją takich kartek nie robiono. a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne kartki, bardzo podoba mi się ich kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne karteczki fantastyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cokolwiek kraft...w Twoim wykonaniu...niezmiennie mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jak zawsze! Uwielbiam oglądać Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne karteczki, kompozycja zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Obłędnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała w tej eko elegancji :)

    OdpowiedzUsuń