poniedziałek, 24 lutego 2014

Czajniczek

Komputer naprawiony...zobaczymy jak teraz będzie, póki co na razie jestem i nadrabiam zaległości.
***
Od soboty męczy mnie przeziębienie...kiepsko się czuje ale niestety muszę chodzić do pracy...mam nadzieję, że  mi się nie pogorszy...
***
Dziś chciałam pokazać Wam drewniany czajniczek -z karteczkami na zapiski. Kupiłam już dawno ten czajniczek i nie miałam kompletnie na niego pomysłu...aż w końcu nadeszła wena....Pomalowałam go białą farbą a później ozdobiłam papierem i dekorami. Na środku wkleiłam kostkę białych karteczek. Świetnie sprawdza się w kuchni! 



To moja inspiracja na blogu CraftFun

30 komentarzy:

  1. świetnie to wymyśliłaś. Bardzo ładny kształt czajniczka i do tego ozdobiony bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny czajniczek:) A z serii, z której masz filiżankę, ja mam kubeczki:) Lubię je ogromnie:) Uściski przesyłam, może pomogą Ci nie zachorować;) Mnie też coś bierze, może razem damy rade przegnać paskudztwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) U nas kubeczków nie widziała-ale jak będą to sobie muszę kupić;) Zdróweczka życzę!

      Usuń
  3. Piękny,dostałam w prezencie takiego drewnianego koguta i też nie wiedziałam,co z nim zrobić,a tu taki świetny pomysł,zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    świetny pomysł z czajniczkiem!
    Bardzo mi się podoba,
    pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ale świetny! Super pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysl, genialne wykonanie.Bardzo mi sie podoba.Zycze duzo, duzo zdrowka i polecam...herbate z cytryną i imbirem:))))...na zdrowie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna inspiracja, czajniczek na karteczki śliczny, uwielbiam takie praktyczne , pięknie wykonane przedmioty, sęk w tych drobiazgach , pozdrowienia i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny... świetny pomysł z tymi karteczkami... i dekoracyjnie i użytecznie. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bombowy! Miałaś super pomysł z tym czajniczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł ... a czajniczek uroczy :) pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie Ci wyszedł - wspaniały pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuruj się Kochana :) Czajnik - notatnik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny ;D cudnie musi w kuchni wyglądać :D
    zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Spryciula jesteś! Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie sie ten czajniczek z filiżanka dogadał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny czajniczek notatniczek :) ale ta filiżanka, zdradź proszę gdzie ją kupiłaś, jest obłędna.
    Pozdrawiam ciepło. Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Filiżaneczkę kupiłam w naszym sklepiku z porcelaną :) jest duży wybór z tej linii nawet chyba zestawy :)

      Usuń
  17. Jak zwykle pięknie czarujesz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję świetnego pomysłu, świetny czajniczek i do tego kartki niezapominajki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł! Fajna ozdoba do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny pomysł na ozdobienie czajniczka - fajny ozdobnik do kuchni, a jednocześnie praktyczny :) no i podobają mi się zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy pomysł ale bardziej mnie zainspirowała ta cudowna filiżanka, gdzie mogę taką dostać?

    OdpowiedzUsuń