poniedziałek, 25 listopada 2013

Pudełka choineczki

I znów mamy poniedziałek...weekend zleciał mi tak bardzo szybko,że nawet nie wiem kiedy...miałam tyle zrobić a praktycznie nic mi się nie udało...więc sobie trochę z rana ponarzekałam przy kawce w pracy.
A co tam.
***
Dziś chciałam pokazać Wam pudełeczka choineczki,w które można zapakować małe świąteczne słodkości, lub mogą być ozdobą na świąteczny stół. Moje choineczki są inspiracją do wyzwanie,które trwa na blogu Stonogi.pl "Coś na prezent". Czekają wspaniałe nagrody-więc zapraszam w imieniu właścicielki sklepu Stonogi oraz całego DT 
***
Choineczki wykonałam w calości z materiałów ze sklepu Stongi.pl
***


***
Pudełeczka choineczki wykonałam z papierów Peace&Love i ozdobiałm je wycinankami Crafty Moly -oraz wstążeczkami i inspirowałam nimi również na blogu Crafty Moly.
***
***
Szablon znalazłam w gazetce Hobby.
Jak by co to mam zeskanowany szablon -to mogę przesłać na maila-jakby ktoś chciał.
Napiszcie do mnie: m1979j@gmail.com
***
Pozdrawiam-Gosia* 

47 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie! Szkoda że nie ma tutka jak takie cudeńka zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, ale fantastyczne - bardzo pomysłowe :)
    Oczami wyobraźni widzę je jako "winietki" na stole wigilijnym - oczywiście z jakąś słodką zawartością. Nigdy takich rzeczy nie robiłam, ale skuszę się chyba na ten szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle u Ciebie coś nowego :) Świetny pomysł z tymi pudełeczkami na prezenty :)
    W Twoim wykonaniu są świetne, zwłaszcza te dwa pierwsze pudełeczka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne i ja z chęcią skorzystałabym z szablonu, gdybyś zechciała się nim popdzielić. Mój mail: hania739@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne pudełka! Wykonane perfekcyjne! Słodkie są niemożliwie!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełka cudowne -również chętnie skorzystałabym z takiego szablonu.
    Mój mail. maria.culic1307@gmail.comZ góry dziękuję serdecznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ...przepiękne. Jeśli możesz proszę prześlij mi szablon- wykorzystam na pudełeczka do pierniczków dla moich dzieci w przedszkolu beatkam1@tlen.pl. DZIĘKUJĘ.Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  8. Choineczki cudowne zarówno jako opakowanie jak i świąteczna dekoracja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ja w tym roku szczególnie ukochałam sobie czerwień, więc ta czerwona i zielona są piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł i fantastyczne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te pudełeczka. Myślę, że pewnie wyszły dużo ładniejsze niż w gazetce. Szablon? Bardzo chętnie ") Już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są te Twoje choineczki pudełeczka :) Świetnie Ci wyszły.
    Z chęcią skorzystam z szablonu - marille130@wp.pl
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te choinki! Szczególnie pomponiki przy wstążeczkach ;o) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, u Ciebie jak zwykle ślicznie i niebanalnie!!! super te pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już samo pudełeczko stanowić może atrakcyjny prezent. Wspaniały pomysł i perfekcyjne wykonanie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczka przepiękne !!!
    Na pewno słodkości z nich będą o wiele lepiej smakowały, niż ze zwykłej torebki ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny pomysł na wręczenie mini prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł, wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne opakowania na świąteczne słodkości :)
    chętnie skorzystam z szablonu monika9375@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu to jedne z najpiękniejszych rzeczy w kategorii "Świątecznie z papieru" ;) jakie widziałam :) cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No i pięknie wyszły.Takie radosne

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku ... cudne te choineczki :))) Pięknie je wystroiłaś !
    Jeśli można, to i ja bym się uśmiechnęła o szablonik :) Mój mail: bea.kzmd@gmail.com
    Z góry bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, jak zwykle :) I pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńka:) Właśnie poszukuję czegoś takiego na drobiazgi dla 90 dzieciaków z klas synów.Ślicznie proszę o szablonik:D kikiferst@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł! też chcę takieee :) czy ja też mogę dostać taki szablon?...cos czuję że te choinki opanują nasze domy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne i pomysłowe, i tak precyzyjnie wykonane! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Tymonina-art.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo, bardzo dekoracyjne, a te gwiazdeczki na czubkach przesłodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne są! byłabym wdzięczna za przesłanie szablonu :) mój adres: greenkate@wp.pl
    dziękuję z góry :*

    OdpowiedzUsuń
  29. чудесные коробочки! Я могу получить шаблон netliliya23@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. чудесные коробочки! Я могу получить шаблон netliliya23@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne choineczki.
    Proszę o szablon.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie pudełeczka to wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń