sobota, 3 sierpnia 2013

Konik...

I mój urlop dobiegł końca w poniedziałek wracam do pracy...ufff troszkę się rozleniwiłam i przyznaję,że bardzo mi się nie chce wracać do tych codziennych obowiązków. Ale trzeba...
***
Dziś byłam na corocznych targach Dominikańskich...cudowności ręcznie robionych bardzo dużo,wszystko piękne i oryginalne...przywiozłam sobie z nich do domki ślicznego rudego kocurka robionego na szydełku.Jest po prostu słodki i już zamieszkał w mojej pracowni.
Na tagach załapałam trochę twórczej energii,podładowałam baterię i nie mogłam się powstrzymać by coś nie wykonać! Usiadłam do maszyny i uszyłam takiego konika (zawieszkę) w spodenkach, z szalem i serduszkiem. Pomyślałam,że koniki mogą być wspaniałą maskotką dla dzieci do szkoły...taki mały przytulaś, na szczęście... 
Już powstają kolejne...może będą tez inne zwierzątka...
***


***
Jakiś czas temu zakupiłam sobie cudowne notesy w empiku..są wspaniałe...polecam!

***
Miłego dnia!

44 komentarze:

  1. prześliczny konik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny konik! A notesy z Empiku, mimo, że słodkie, Twoim nie dorównują. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajniasty ten konik! Takiego jeszcze nie widziałam.
    a notesy faktycznie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest, a gdzie zdjęcia zakupów ;-)
    Konik uroczy, fajny pomysł :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytulaś jes uroczy, szczególnie z tym szaliczkiem. A takich notesów w Empiku nie widziałam,a wyglądają bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznik konik! fajne ma spodenki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W koniku się po prostu zakochałam...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gatki w kropki i serduszko - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale konik cudny- gatki ma przeurocze- wspaniała maskotka nietylko dla ucznia : )A notesy rzeczywiście wyglądają ciekawie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale uroczy ten konik!:)
    Notesiki też kupiłam- rzeczywiście są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dziecka uwielbiałam Jarmark Dominikański.Też chciałabym móc tam podładować bateryjki:)Konik niesssamowity!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuuudny!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja na jarmarku już lata nie byłam, a kiedyś co rok !!!! Piękne notesy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Konik super... tylko przytulać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten konik jest przeuroczy a ten szal....cudo

    OdpowiedzUsuń
  15. słodziak i w tych szarościach bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny konik ,
    Czyżby chodziła o Jarmark w Gdańsku , bo ja jeszcze na niego nie dotarłam , mam w planach ,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję:) To taki mały targ u nas a do gdańska tez nie dotarłam ale chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza maskotka :)
    Tobie urlop minął, ja dopiero zacznę ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Konik uroczy, fajne notesiki zakupiłaś : )

    Miłego dnia Ci życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego konika z przyjemnością wykorzystałabym u siebie:) Prawdziwe dzielo sztuki. Ściskam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie trochę przypomina żyrafę :) Ale nic, to i tak jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki świetny :D i te urocze gatki :) super :) miłego dnia :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń