niedziela, 28 kwietnia 2013

Prezenty od Jomo

Dziś będę się chwalić cudownościami,
które otrzymałam od wspaniałej osóbki czyli od Jomo
Prezenty otrzymałam już "chwilę temu"-lecz dopiero niedawno zrobiłam fotografie i prezentuję wszystkie te piękne przedmioty.
Jomo cudownie tworzy...i wykonała dla  mnie przeuroczą skrzyneczkę z pięknym motywem ...który bardzo mi się podoba i oczarował moje serce...ślicznie ozdobioną świecę, która obecnie ozdabia mój kominek...dostałam także słodkie pudełeczko-które zakupiła dla mnie Asia w sklepiku.
Wszystko jest takie piękne, że aż serce i dusza się raduję...

Kochana Asiu dziękuję Ci za wszystko z całego serca!!!Uściski Kochana.



Pozdrawiam ciepło!

18 komentarzy:

  1. Piękne.... Ramka jest śliczna:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już podziwiałam U Asi... piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wspaniałe....jednak istnieje przyjaźń blogowa....miłego tygodnia pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty!gratuluję Małgosiu:)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniali ludzie dostają wspaniałe prezenty !!!
    Wszystko piękne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne, ale ramka mnie załawtiła na maksa - jest boska!
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne, a ramka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!
    Zapraszam do mnie: moja--kraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne, aż Ci zazdroszczę!
    Bardzo możliwe, że mnie widziałaś w Krk, bo ja Ciebie też wypatrzyłam, ale jak to u mnie, nieśmiałość zwyciężyła niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Ciebie serdecznie.Miło i ciekawie tu,wiec jeśli pozwolisz zostanę na dłużej.Ciebie w wolnej chwili zapraszam do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko pozazdrościć:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń