środa, 5 września 2012

Melancholia...

Wielkimi krokami zbliża się jesień...wierzę,że będzie piękna i słoneczna,pełna cudownych zapachów i kolorów. Wykonałam więc melancholijny notesik z papierów Summer&latte- aby zatrzymać te piękne jesienne chwile,wspomnienia, zapisać myśli, zasuszyć liść lub kwiat.
Możecie obejrzeć go również na blogu Studio75 




W środku notesu papierowe przegródki na zapiski...lub małe skarby...


A wkrótce na blogu Studio75 zaproszę Was na kursik kwiatowy...koniecznie zaglądajcie na blog.
***
Serdecznie i ciepło Was pozdrawiam*

32 komentarze:

  1. Piękny, romantyczny, te kolory - cudowne, a ten motylek jest jak wisienka na torcie - smakowity....
    Pozdrawiam promieniście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, klimatyczny z nutką tajemniczości :)W cudownych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny notesik bardzo melancholijny i przez to właśnie wyjątkowy :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny. Powiem Ci szczerze, że jak teraz "dotykam" trochę scrapbookingu, to wiem, ile pracy musisz wkładać w te swoje cuda.
    Pozdrwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje notesy. W cudownym klimacie.
    Bardzo je lubię:-)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, bardzo nostalgiczny, zycze aby ta jesien byla taka jak sobie marzysz:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj,ja też bym wolała piękną,ciepłą,złotą jesień a nie katary i mrozy za oknem...mam nadzieję,że jesień będzie tak piękna jak ten notesik....:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że z każdą notką zapiśniki są coraz bardziej romantyczne, słodkie i piękne:) Gdzie jest granica Twojej inwencji twórczej:D chyba się nie kończy co mnie bardzo cieszy i inspiruje do działania:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, dopracowany w każdym szczególe :) Nastrojowo się zrobiło......... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny:) czekam na kursik z niecierpliwością:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Melancholia.. ale jaka romantyczna w takim wydaniu! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny notes! Też mam nadzieję, że dobrymi myślami przyciągniemy do nas piękną, złotą jesień - taką, jaką kocham najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Notesik wygląda ślicznie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny:-) i te stare klimaty...dopracowany w każdym szczególe:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny i w srodku niespodzianka :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że nie lubię jesienie to bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda zupełnie nie w moim stylu, ale bardzo elegancki i faktycznie melancholijny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny, ma klimat prawdziwej "złotej, polskiej jesieni";)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również mam nadzieję, że jesień będzie piękna, a notesik zachwyca:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. aż się zamyśliłam nad tą jesienią ... praca Gosiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycasz Kochana! Oj zachwycasz! Uroczy! Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjawiskowa praca, jak wszystkie, które wychodzą z pod Twoich rąk :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, jak pięknie zdobi go ten niebieski motyl : )

    OdpowiedzUsuń