poniedziałek, 24 września 2012

Jestem Peninia...prezent od Maj.

Niestety nie nacieszyłam się komputerem...padł po raz kolejny...
obecnie mam w zastępstwie laptop, który chodzi tragicznie. Ale lepsze to niż nic...przy najmniej jakieś maleńkie okienko na świat....
***
Ostatnio otrzymałam przepiękny podarunek od maj.1309
..taki na dobry jesienny czas...i miłe chwile...
cudowne serce, tag 
i albumik o mnie napisany przez maj. "Jestem Peninia..."

...podarunki od cudownych osób sprawiają, 
że życie nabiera kolorowych i ciepłych barw...
Dziękuję Maj...serdecznie! Uściski Kochana!
***


***
Serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa!

25 komentarzy:

  1. śliczny prezent:) a z tym kompem to jakieś fatum chyba...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent otrzymałaś :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za komputer!!!! Mocne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prezent... Macie dziewczyny pomysły, ciągle coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne , powodzenia z komputerem :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty śliczniutkie:))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent-kolor-cudo. Trzymam kciuki za komputer;))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny prezent. Cudne serduszko w ślicznym kolorze:) Tyle radości... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie sliczne prezenty, podoba mi sie napis na oststnim zdjeciu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no podarki jak się patrzy....pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Rewelacyjne podarki od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty! Uszy do góry:-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty bardzo udane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty dostałaś Peniniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty od serca... Takie są najcenniejsze :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń