czwartek, 27 października 2011

Szczęście dopisało...

Nie było mnie chwilo...bo mój internet przestał działać.
Jednak już dziś wszystko wróciło do normy
i mogę napisać i opublikować post.
***
Dziś będę się chwalić...muszę bo radość mnie roznosi.
A więc moja zielona karteczka,
którą zgłosiłam na wyzwanie w Card Patterns
znalazła się w Super Six -Sketch#137 .
Zostałam rónież zaproszona do udziału jako
Gościnna Projektantka.
***
Ależ się ciesze...to dodało mi skrzydeł :)
***

***
Ciepło Was pozdrawiam.

58 komentarzy:

  1. Wow,gratuluje Ci bardzo serdecznie!To rzeczywiscie uskrzydla,gdy ktos doceni to co sie robi:)
    Jeszcze raz wielgachne gratulacje:)

    Serdecznie pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. moje gratulacje! należało Ci się to wyróżnienie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratulacje.
    Nic dziwnego że została wyróżniona - jest zwyczajnie piękna !

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, piękna jest i wyróżnienie w pełni zasłużone:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że Twoja praca została wyróżniona, bo karteczka jest śliczna. Gratuluję !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, tworzysz tak piękne dzieła, że nic dziwnego, że znajdują uznanie! Gratuluję!
    Ta zieleń jest super i bardzo oryginalna o tej porze roku, aż miło spojrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i ja , kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!zasłużyłaś sobie na to,tym bardziej cieszę się razem z Tobą;)pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zasłużonej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) Kartka śliczna, słuszna nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zasłużone!!! Gratuluję od serca! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, Małgosiu!! Wszystkie Twoje kartki są przepiękne i zasługują na nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie grauluję :) I wcale się nie dziwię, bo kartka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję karteczka jest bardzo ładna ja także dziś otrzymałam wyróżniene przez Lemonade za kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się razem z Tobą, Małgosiu:) W pełni zasłużenie Twoja praca zyskała uznanie szerszego gremium. Oby tak dalej!!!
    Pozdrawiam i ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Karteczka śliczna :O)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wcale nie jestem zdziwiona. Powiem, więcej, byłabym zdziwiona, gdyby było inaczej, bo kartka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULUJĘ,,,ALE SWOJA DROGĄ,,,CZY MOGŁO BYĆ INACZEJ???

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się wcale nie dziwię i gratuluję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Suuper! A karta sliczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje Małgosiu. A karteczka cudowna. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje Małgosiu:)
    Karteczka cudna
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe slowa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, to zasłużona nagroda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie jak zwykle pięknie! nie ma co komentować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie tworzysz, więc to wyróżnienie jak najbardziej zasłużone!! GRATULACJEEEE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Karteczka faktycznie piękna! Cudnie skomponowana zieleń z brązem i ten sympatyczny ptaszor...

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Kartka śliczna, więc nagroda jak najbardziej zasłużona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :) Kartka śliczna (w moich ulubionych kolorach) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje kochana! Piękna karteczka, więc wszytko jak najbardziej zasłużenie. Życzę kolejnych sukcesów, uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  30. A wiesz , że mnie to wcale nie dziwi. Należało Ci się , bo Twoje prace są cudne kochana. KOlejnych takich sukcesów życzę i pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję Ci i cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana serdeczne gratulacje !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Tobie - zasłużyłaś na tą nagrodę :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz zdolne łapki wiec nie ma co się dziwić, że zostałaś doceniona.
    Gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje!!! Jak ja się cieszę za Twój sukces!!! Tak trzymać!!! Wiedziałam że jesteś zdolna a teraz masz jeszcze na to dowód :))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje!Niech świat zobaczy twoje prace,bo zasługujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. W pełni zasłużenie!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Wam z serca za miłe słowa.Dodają skrzydeł...

    OdpowiedzUsuń
  39. Robisz cudne prace więc... należało Ci się! Gratuluję z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! Wyróżnienie bez wątpienia zasłużone. :*:)

    OdpowiedzUsuń
  41. *Amaggie,Maarchewkowa-serdecznie dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie dziwię się, kartka jest piękna. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń