wtorek, 28 czerwca 2011

Karteczka dla przyjaciółki...

Nad naszym niebem od kilu dni szare chmury z deszczem, do tego zimny wiatr...brrry....
nic tylko wylegiwać się pod kocem z dobrą książka i popijać słodką czekoladę...
...tak sobie tylko marzyłam...o tym leniuchowaniu...niestety musiałam iść do pracy.
Ale jeszcze tylko kilka dni i od poniedziałku urlop. Już nie mogę się doczekać wolnych chwil,bo przyznaję że brakuje mi odpoczynku i twórczego działania:)

A dziś przedstawiam karteczkę dla przyjaciółki...
i zapraszam do w nowej Galerii Artimpresja

"I trzeba być wielkim przyjacielem i mocnym przyjacielem, żeby przyjść i przesiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny. Odłożyć swoje ważne sprawy i całe popołudnie poświęcić na trzymanie kogoś za rękę..."
Anna Frankowska




Życzę Wam samych ciepłych chwil:)

38 komentarzy:

  1. Śliczna! I kolorystyka wspaniała :). Na pewno sprawi przyjemność przyjaciółce...
    Miłego dotrwania do urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  2. *Ewkiki-ślicznie dziękuję:)Och mam nadzieję,że dotrwam:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka:)szczęśliwy ten kto ma prawdziwego przyjaciela:)
    Twoja przyjaciółka z pewnością będzie zadowolona:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna...jak zwykle wszystkie twoje prace...zgadzam się cudownie mieć przyjaciela ale takiego prawdziwego..który zawsze poda pomocną dłoń badz wysłucha...pozdrawiamy:]serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgoś - karteczka cudowna :) Delikatna i widać że zrobiona z wielkim sercem :)
    A cytat o przyjaźni przepiękny i także jeden z moich ulubionych.
    W dzisiejszych czasach posiadanie prawdziwych Przyjaciół to skarb nieoceniony i szczęśliwy ten kto takich Przyjaciół ma :)
    Ja swoją Przyjaciółkę znam 13 lat i tych 13 lat nie oddałabym za nic, wiem że zawsze mogę na nią liczyć! A milczenie we dwoje i wzajemne trzymanie się za ręce są tego najlepszym dowodem....

    Buziaki cieplutkie. Posyłam Ci masę słoneczka - u nas upał i bezchmurne niebo :)
    Do urlopu wytrzymaj! Ja też już spięłam pośladki i siedzę jak na szpilach licząc że choć na kilka dni uda mi się wyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *ulotne Chwile-dziękuję pięknie:))Masz rację szczęśliwy ten kto ma prawdziwego przyjaciela...ja mam go w panu M ;)
    A moja przyjaciółka mieszka daleko z stąd bo w Rzymie:)
    I czasem tak smutno...bo nie ma się z kim spotkać i pogadać tak od serca ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. *Alexsandra-dziękuję ślicznie. Ja też czekam na ten urlop...choć wyjechać raczej nigdzie mi się nie uda bo funduszy brak :( Ale w domu też odpocznę;)
    Wspaniale ,że masz taką przyjaciółkę. W dzisiejszych czasach trudno o dobrą przyjaźń.
    Wiem sama coś o tym bo kilka razy się już zawiodłam...Tak jak pisałam wcześniej prawdziwego przyjaciela mam w panu Miśku ;)
    A moja przyjaciółka wyjechała do Rzymu...i często brakuje mi wspólnych pogaduszek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde taka pogoda u Ciebie? U mnie dzis niesamowty upal jeszcze teraz temp. w okolicy 30 stopni.
    Karteczka sliczna z moja ulubiona dziewczynka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. *Atena-tak u mnie zimno i deszczowo. I ma być tak do końca tygodnia :(
    Dziękuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kartka:)
    do urlopu juz niedługo więc wytrzymasz:) A prawdziwy przyjaciel to skarb, wiem to i ja:)
    Pozdrawiam z pochmurnego Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, przepiękna karteczka! Taka bardzo "Twoja".
    Pozdrawiam cieplutko i odganiam te ciemne chmury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Ludkasz,Kajka,Katharina-ślicznie Wam dziękuję za milutkie słowa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka i cytat przepiękny :)
    A pogody to ja zazdroszczę, ach, żeby tak u nas był chociaż jeden deszczowy dzień... upał mamy niesamowity, do tego suchy, uporczywy wiatr, wszystko wokół wysycha, już nawet podlewanie ogródka nie przynosi roślinom ulgi...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności!!! u nas gorąco, więc troszkę słoneczka przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka piękna, doskonała po prostu!!
    A cytat o przyjaźni- bardzo prawdziwy...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna karteczka! i obrazek przepiekny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczo i stylowo jak zawsze:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna karteczka, nic tylko pozazdrościć przyjaciółce, miło jest dostać coś od serca :)) Pozdrawiam serdecznie, i ciepło bo u nas też zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna....podoba mi się ten fiolet.Pozdrawiam i życze miłego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie kolory. Jak zwykle gustowna i romantyczna w każdym calu. Prześliczna. Każda przyjaciółka byłaby prze szczęśliwa otrzymując ją.Pozdrawiam cieplutko:)))Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. *Mazmika,Kachasek,PakmaBoei,Gosik,Gosia.S.,Marzycielka,Wiol5,Radziejowe Zacisze -prześlicznie Wam dziękuje.Miło na sercu:)Ciepełko się przyda:))Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka cudna, przyjaciółka na pewno będzie zachwycona!
    Życzę Ci dużo słońca i ciepła! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczka jest przecudna, sama chętnie obdarowałabym taką swoją przyjaciółkę :)
    A cytat boski -chwyta za serce...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna karteczka. Przyjaciółka to prawdziwy skarb, o który trzeba odpowiednio dbać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna karteczka. Do poniedzialku juz niedaleko to zyczze milego urlopu :) i super pogody, u mnie az za goraco, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna karteczka.Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała karteczka! Znów tak ślicznie ukwiecona :) Życzę, żeby czas w pracy zleciał w oka mgnieniu i żebyś mogła cieszyć się zasłużonym odpoczynkiem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna kolorystyka:)śliczna kartka:)
    miłego i słonecznego urlopowania:))u mnie upały,więc marzę o deszczu:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje karteczki. Za prawdziwą przyjaźnią tęsknię, może bardziej za bratnią duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje karteczki są takie subtelne i romantyczne oczywiście to plus

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna, romantyczna i baaardzo w Twoim stylu:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. powiem tylko: oj taaaaaak...
    no i cudnie znów, Aniele :*

    OdpowiedzUsuń
  33. ach to karteczka:)ale cudna!!!

    OdpowiedzUsuń