niedziela, 8 maja 2011

Różane słodkości dla Was...Anielskie...

A u mnie dziś różano i słodko a to wszystko dla Was...

Różane Candy ogłaszam.

Do wygrania:Anielca w różanej sukience ma 40 cm, tkaninki -4 rózane kawałeczki oraz biały, książka-"Zdobienie papieru", notesik, decu zawieszka.

Zasady jak zawsze te same. Wpisy w komentarzach od dziś do 25 czerwca oraz informacja na swoim blogu o moim candy.Losowanie odbędzie się 26 czerwca.

Serdecznie zapraszam:)

A tak prezentuje się Anielca w całej okazałości:)

Pozdrawiam:))

265 komentarzy:

  1. oj ja ja ja bardzo chetnie stane w kolejce :):):) Anielica jak zawsze sie do mnie usmiechneła :) może to znak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wpisuję się jako druga.
    Twoją anielicę wygrać ... marzy mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica jest przepiękna, u mnie będzie jej dobrze :).
    Zapisuję się i będę czarować, może mi się uda!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z przyjemnością się dołączę. Może tym razem dopisze mi szczęście. Anielica jest boska, aż brakuje mi słów żeby wyrazić swój zachwyt. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze tym razem sie poszczesci ;)
    Anielica cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. radości mi trochę potrzeba, a ona taka pogodna :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja będę 7, może przyniesie mi szczęście :)
    Ciepło pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna anielica! MUSZĘ ustawić się w kolejce po takie candy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy powinnam znów stawać w kolejce i być tak pazerna, bo jestem szczęśliwą ,,posiadaczką,,aniołka Małgosi, ale jak to się mówi w miarę jedzenia apetycik rośnie;)
    A ja jestem wielbicielką talentu Małgosi:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obok Twoich słodkości nie można przejść obojętnie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana w anielicy zakochałam się ;-)
    jest przepiękna !!!
    Staję do kolejki choć już dziś wiem, żę ogonek ustawi się po nią gigantyczny.
    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Czym prędzej pospieszam ze zgłoszeniem! Bajerancka anielica marzy mi się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopisuję się! Jeszcze nigdy nie wygrałam niczego tildowego, więc może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbuję ! Anielica mnie urzekła !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej jak ja kocham róże, a o takiej anielicy zawsze marzyłam.

    Staję w kolejce i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obowiązkowo się wpisuję, Anielica przepiękna, jak zwykle w cudownej sukience :) no i te materiały - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sie też zapisuję, bo nagroda prześliczna! Te materiały rózane są cudne!
    A u mnie Różane wyzwanie, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaa...o mały włos a przegapiłabym ten post,oczywiście się zapisuję i kolejny raz trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już marzę o takim aniołku, znajdzie sie dla niego miejse honorowe... oczywiście jeśli wygram :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. aż mi dech zaparło od tych cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takie cuda to sie tez zapisuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. no to postoję w tej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. marzeniem byłoby ja wygrać :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ja zawsze jestem chętna na Twoje prześliczne prace!
    banerek już jest!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam róże, wiec ustawiam się w kolejce:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny angelek. a materiały ojojoj. dołączam do słodkości z wielką radością ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. It's beautiful! I want to participate:)

    OdpowiedzUsuń
  28. to jeszcze ja:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ma fajną różaną siukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna Anielica :)
    ZAPISUJĘ SIĘ i oczywiście dodaję do obserwowanych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. O maly wlos a bym przeoczyla.Piekna jest.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna jest, sama chciałabym mieć takie sukienki jak Twoje lalki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna!!! z chęcią sie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tyle cudowności na raz! O rany, żeby mieć choć raz to szczęście i przygarnąć śliczną anieliczkę. A sukienka ... zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  35. z chęcią się zapiszę:):)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna! Zapisujemy się koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. To jeszcze ja się zapiszę, bo anielica śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oooo, znowu ten cudny materiał! Piękna jest ta anielica:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. W anielicy już się zakochałam,więc ustawiam się w kolejce -może tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście.....?

    OdpowiedzUsuń
  40. Gorgeous!!!This is just darling... How nicely you've made this dress...Its looking beautiful and cute. I'll try this one. Thanks for this great post.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak to się stało, że mnie tu nie ma wpisanej jeszcze? - szybko naprawiam swój błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Byłoby wielkin niedopatrzeniem,nie zapisac sie na takie candy. Lala jest piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakbym przegapiła, to bym żałowała, mocno, mocno- więc się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie cudne candy:))ustawiam sie w kolejce:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  45. słodkie cukierki :) staję grzecznie w kolejce :)

    pozdrawiam

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ja tez chcę!! pozdrawiam i zapraszam na moje dziecięce candy

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczności - ustawiam się więc grzecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Chcę taką anielicę!
    Będę z niecierpliwością czekać na wyniki ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. To bylaby wymarzon wygrana. Oczywiscie, ze sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  50. staję w kolejce po śliczności ^^

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudne candy, anielica przepiękna, i książka o zdobieniu papieru też może być ciekawa. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kuferek niezwykłości przygotowałaś, więc z wielką przyjemnością tu dołączam, choć przyznam, że jakoś te post przeoczyłam i dlatego dopiero teraz zapisuję swoją skromną osobę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. z chęcią się zapiszę na takie cuda!
    pozdrawiam;)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się ponownie w kolejce.

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Staje w kolejce.
    Zapraszam również na moje CANDY: handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Taka piekna anielica do mojego mieszkanka :) Staje cierpliwie w kolejce i mam nadzieje, ze moze tym razem mi sie poszczesci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny anielec!!!
    pozdrawiam:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudeńka rozdajesz Peninio :)
    Pozwolę sobie spróbować szczęścia, mimo ,że jedną Anielicę będę mieć od Ciebie ;)
    Ponownie zapraszam na moje candy, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jej jakaż Piękna! Pomarzę sobie ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniałe bajki! Naprawdę chcę się jej i te wspaniałe tkaniny!
    http://powitrulya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością się zapiszę, bo same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Aj, chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja sie dopiszę bo candy jest przecudne!!!!
    wspaniałe tkaninki a anielica jest przesliczna...

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne:)) Spróbuję szczęścia:) A informacja o Twoim Candy już jest u mnie w bocznym pasku:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Strasznie kusisz:)Dla tych różyczek i dla Twych zdolnych rąk - dopisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  66. piękna różana anielica :) staję w kolejce po tą piękność!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chętnie postoję,a i do siebie przy okazji zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja z chęcią dołączę do kolejki, może mi się tym razem poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie mogę przepuścić takiej okazji ;) Super anielica i świetne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Już raz sie wpisałam, ale awaria blogera chyba mnie wyrzuciła, więc uparcie ustawiam się w kolejce po ślicznośći.

    OdpowiedzUsuń
  71. Прелестный ангел!Надеюсь на удачу))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Różane wspaniałości :) staję grzecznie w kolejeczce :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  73. Róża to mój ulubiony motyw i nie przepuściłam bym takiej okazji na takie śliczności ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Och, jaka słodka, pod moim dachem jest dla niej miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne! Piękne! maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Очень красивый ангел!!!!
    http://tr-elena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Licząc na łut szczęścia ustawiam się w kolejce do losowania! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudne rzeczy tworzysz... ustawię się skromnie w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  79. She is so cute! My daughter likes her very much we will be hapy to win! Thanks!!!!
    Shes got Birthday on 24 of June!
    http://iakoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. jakie cuda! chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystko przeeeeśliczne, z wielką chęcią i nadzieją zapisuję się na te słodkości. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja również chcę mieć szansę w losowaniu więc się zapisuję!
    Pozdrawiam
    http://coraline-secret-window.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Chyba Grzechem byłoby się nie zapisać na tak wspaniałe różane słodkości.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy scrapkowe, które zacznie się już niebawem bo 20 maja.

    OdpowiedzUsuń
  84. Присоединяюсь! Очень хочу выиграть! Сылка на боковой панельке слева, http://yula0407.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. wspaniały prezent, będzie Mam nadzieję, że jestem szczęśliwy. link po lewej stronie http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja też chętnie zaadoptuję tę królewnę!!!Ustawiam się grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześlicznie...marzycielsko... to ja też dołączam:-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczności! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Anielica jest bajecznie piękna, bardzo chciałabym ja przytulić do swojego serducha:)), więc popróbuję swojego szczęścia w losowaniu:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeśli można to i ja ustawiam się w kolejce :)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Cool candy!!! http://lanya-happydays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Wspaniała Anielica bardzo chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja też staję w kolejce po takie cudowności.
    Choć nigdy jeszcze nic nie wylosowałam to może mi się poszczęści tym razem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie...
    http://margoo74.blox.pl
    Ostatnio coś mnię szycie po łebku chodzi.
    Pozdrawiam raz jeszcze Margo z Kociołka

    OdpowiedzUsuń
  94. Aleeeee konkurencja!! grzecznie siedzę i mocno zaciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Szukam koleżanki dla mojej samotnej anielicy, dlatego też ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się : ))
    redrose.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudownie byłoby wygrać takie candy, nie mogę nie stanąć w kolejce:).

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się i ja w kolejeczke, jeśli osoby nie posiadające bloga mogą wziąść udzial w Twoim Candy! Anielica jest BOSKA, aż grzech nie skorzystać.
    pozdrawiam
    Magdalena
    magdab1979@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Jaka śliczna!!! Ja chcę :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. A ja tym razem nie zapomnę się zapisać:), chciałabym ją wygrać dla mojej córci:))
    Lecę wstawić info u mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  101. A tu jak zwykle takie cukierasy, że aż ślinka cieknie! Zapisuję się i zapraszam do mnie na rozdawnictwo ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Och co za cudne cukieraski. Licząc na szczęście w losowaniu zapisuję się oczywiście.
    Pozdrawiam Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. wow, tyle słodkosci naraz! Kręci mi się w głowie!
    Staję w kolejce i czekam na wyniki:)

    pozdrawiam serdecznie!

    http://pasjetworzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Розы всегда прекрасны и желанны...
    http://muravka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Cuda tutaj proponujesz! Jejku i ja się dlatego zapisuję :) A może szczęście do mnie się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Taka Anielica bez wątpienia przyniosłaby ogromna ilość szczęścia :) Na Różane Candy zapisuję się i ja :)
    Pzodrawiam seredcznie :) i idę pobuszować po blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ustawiam się grzecznie w kolejce do tej cudnej Różanej Anielicy. Czekam na los szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  108. jej!! chyba najwspanialsze candy jakie widziałam!! po prostu same słodkości i pudrowe cukierasy ;))
    Z nadzieją na łut szczęścia staję w ogonku ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. I tym razem spróbuje swoich sił u Ciebie...a nóż a łyżka mi się poszczęści??Któż to wie?? Pozdrawiam cieplutko:D Idę dalej oglądać Twoje zjawiskowe tworki...

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudo !!!
    Z przyjemnością i nadzieją zapisuję się.
    Pozdrawiam.
    http://ankarcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętnie spróbuję szczęścia. Zapraszam do siebie www.doriss.blox.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Przepiękna Anielica, chciałabym ją mieć u siebie w domku

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt

    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudna anielica i przecudne szmatki :)
    Chętnie się zapiszę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja również biegiem do kolejki...
    bela81@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja też zakochałam się w anieliczce. Staję w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  117. Róże to moje ulubione kwiaty,twoje chyba tez tak sadze,wiec z ochota i przejeciem wrecz zapisuje sie na te rózane słodkosci.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Ta anielica jest taka piękna! zawsze taką chciałam miec , zapisuję sie.. może..
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Uwielbiam Twoje anielice, więc spróbuję może tym razem mi się poszczęści:) I jeszcze te piękne różane tkaninki, mniam, mniam....
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Zawsze zrobi mi się bardzo miło, gdy strudzona bo całym dniu pracy spojrzę na Twoją kolejną Anielicę.Nie opuszczę Twojego Candy.

    OdpowiedzUsuń
  121. Jakie słodkie candy,
    Anielica jest mega fajna,
    ustawiam się w tej dłuugiej kolejce z nutką nadziei ,że się uda

    OdpowiedzUsuń
  122. Anielica jest śliczna!
    Dlatego liczba chętnych na nią ogromna, i przypuszczam, że będzie jeszcze większa!
    Tworzysz niesamowite rzeczy, takie z duszą.
    pozdrawiam, Ja

    OdpowiedzUsuń
  123. 26. czerwca będę świeżo upieczoną mężatką, więc może dopisze mi szczęście na nowej drodze życia - piękny byłby taki małżeński anioł w nowym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Mój numer to 133 nie wiem czy jest dla mnie szczęśliwy ale z chęcią się dowiem! ;)
    Różany anioł to chyba coś dla mnie ;)
    Buziaki Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  125. Cudności, z odrobinką nadziei cierpliwie poczekam na losowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. chętnie przygarnę te różane cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  127. piękne te różane cudowności:) chętnie je przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Próbuję szczęścia, a co!

    OdpowiedzUsuń
  129. I ja się zapisuję:) Anielica cudna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  130. same cuda. a anielica jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Z chęcią zaopiekuję się tymi cudownościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Halina pisze....

    cudowne Candy! skromnie sie w kolejce ustawiam

    Pozdrawiam!
    www.listeddys.npage.de

    OdpowiedzUsuń
  133. myślałam, że już sie spóźniłam... na szczęście nie:)
    Twoim ślicznościom nigdy nie odmówię:)
    serdecznie pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  134. Hi dear! What a lovely blog and a wonderful candy! Looooved the candy! What a cute taste! So inspirational! Your work is really marvelous! I posted your candy with a link back here on my sidebar at "sorteios/candies", by date! I'm spreading the news there! And thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies and for it's opened to everyone in everywhere! God bless! :D
    Name: Mahrian
    Follower's name: Wishmade
    Email: mahrianwishmade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo chętnie staję w tej długiej kolejeczce za tymi słodkościami :)

    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Widzę, że konkurencja duża, ale mimo wszystko zapisuję się z przyjemnością;-) Pozdrawiam cieplutko i wiosennie! Zapraszam też do mnie na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Super!
    Link po prawej stronie http://pupasena-vishivajumechty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. To i ja sobie pomarzę o wygraniu tej cudownej anielicy.... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  139. troche z opoznieniem ale i ja staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Dluga kolejka sie ustawila;) I ja sie dopisuje:))))

    OdpowiedzUsuń
  141. Bardzo chetnie :)

    www.iloveit.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Oj długa długa długa ta kolejka ale anielica warta tego oczekiwania. Odliczam dni :)

    OdpowiedzUsuń
  143. czekam grzecznie w kolejce:)) na taką anielicę warto czekać :D pozdrawiam pogodnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  144. może anieliczka się uśmiechnie do mnie? zobaczymy, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  145. zakochałam się w różach, różyczkach :) piękna anielica :)
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Uwielbiam motywy kwiatkowe, a róże to już w szczególności, także nie może mnie tu zabraknąć, więc również stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Cudeńka!!! Dopisuję sie i ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  148. i ja się zapisuję na taką piękność ^^ :)

    ostatnio nie mogę zalogować się na bloga, więc zostawiam maila: koralinaart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Oczywiście zgł się ;DD
    Mój blog ;
    http://lajfalexii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Anielica mnie zauroczyła więc grzecznie stanę w kolejce :)
    http://kingasweetblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. I like your candy!This angel is wonderful and she take my heart!!! Link is in my right sidebar!Thank you for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  152. Przepiękna, moje marzenie, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  153. U Ciebie zawsze można liczyć na coś słodkiego ;) Może tym razem mi się poszczęści ;) A żeby nie było, ze zawsze się zgłaszam dolosowania a do siebie na żadne nie zapraszam --> ZAPRASZAM DO MNIE NA CANDY

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  154. Róże lubię bardzo, a anioła potrzebuję :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  155. Ustawiam się w kolejce po te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  156. Piękne Anielski Cukieras... więc dopisuję się i JA :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Chętnie stanę w kolejce. Kocham różane klimaty

    OdpowiedzUsuń
  158. ja też staję do kolejki.piękna anielica.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. marzę, pragnę, mam nadzieję... ;)
    ale cukiereczki, miło byłoby dostać taki anielski upominek
    pozdrawiam słonecznie
    baner już na stronie
    http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. So pretty angel! want to try! http://portyera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Jaka ona piękna.Przepiękna.Cudowna.i miło by było ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  162. Piękna Anielica. Jak ja chciałabym ja mieć .... Ustawiam sie w kolejce i cierpliwie bedę czekać na losowanie. http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Aniołek anielsko uroczy... zupełnie jakby w każdej różyczce jej sukni ukryty był optymizm...
    Zapisuję się na listę chętnych i zapraszam do mnie http://mojepasjeiwariacje.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  164. Ale cudny/a..chciałabym, chciała takie cacko mieć w posiadaniu:)
    Pozdrawiam, Bea.

    OdpowiedzUsuń
  165. Śliczności, ja też z chciałabym być wylosowana;-)

    OdpowiedzUsuń
  166. Eh, tyle tu chętnych, ze na wygraną żadnych szans. Ale cóż spróbuję.

    Pozdrawiam
    MIchalina

    OdpowiedzUsuń
  167. Ale przytulaśna anielica... zobaczymy kogo wybierze i u kogo zamieszka;) ja mam cichutką nadzieję, że wybierze mój zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  168. cudo :) chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Całe mnóstwo chętnych żeby zgarnąć to cudeńko ! Nic dziwnego! Pokornie więc i ja się zapisuję.

    Informacja (wg dat) tutaj:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  170. Czym prędzej wskakuję do kolejki =}
    Pozdrawiam serdecznie
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. Pierwszy raz w życiu widzę takie piękności...
    Oczywiście, że się zgłaszam.

    http://miqaisonfire.wordpress.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  172. I also very much want to participat...

    http://krustinlietas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Jaka piękna Anielica!!! Bardzo bym chciała, by z Nami zamieszkała w naszym nowym domku!!! Może się uda?! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  174. Witaj! :)
    Świetny blog! Piękna anielica... Wpadłam tutaj przypadkiem ale zostaję na dłużej.
    Dodaję tego bloga do swoich ulubionych i zapraszam do siebie!
    P.S. Oczywiście zgłaszam się do CANDY ;)

    OdpowiedzUsuń
  175. ja też staję do kolejki.super blog.pozdrawia. Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. Widząc po kolejce będą z tego nic, ale trudno jak wszyscy to wszyscy...

    OdpowiedzUsuń
  177. Superowe Candy!!! Ustawiam sie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  178. Mnie też się podoba, więc też się ustawiam www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. kolejka taka, że nie ma żadnych szans..ale tak kusi ten różowy czar Twojego Candy, ze chociaż trochę się pocieszę, że a nóż widelec..cudowności te Twoje Dzieła..

    OdpowiedzUsuń
  180. Jak zawsze masz dla nas same wspaniałości.

    Może tym razem mi się poszczęści :).

    OdpowiedzUsuń
  181. Cudne! Cudne! Cudne!
    Muszę stanąć w kolejce bo chociaż długa to mam nadzieję, że może uśmiechnie się do mnie szczęście i zdobędę te cudowności :)
    grzesilona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Chociaż kolejka kilometrowa dla takich cudności warto stać nawet parę godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  183. cudo!!!
    i ja sie zapisuję i staję w kolejeczce
    takie cudeńko idealnie pasowałoby do mojego pokoiku
    http://halula.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Ula :0

    OdpowiedzUsuń
  184. mam nadzieję,że dwie 9 (199 numer w klejce) szczęście mi przyniesie
    KonKata/ http://www.konkata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  185. Pozdrawiam i ustawiam się po te cudeńka. Goska magosia 77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  186. Спасибо за возможность участия в прекрасной лотерее!
    Ссылка на панели справа.
    http://wwwmyblogblogspotcom-elena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  187. Мечтаю выиграть!!! http://lutcias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  188. Zapisuje się i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  189. NIEZWYKŁE!!! za serce mnie chwyciło, jak zobaczyłam, co oferujesz!... marne mam szanse, ale zbliżają się moje urodzinki i tak sobie myślę, że w tym roku właśnie ten prezent będzie tym najwspanialszym!
    serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń