środa, 27 kwietnia 2011

Delikatne i puszyste...

W Szufladzie kolejne wyzwanie tym razem przygotowane przez Agnieszkę - Ona_i_ja.

Temat wyzwania to: delikatne i puszyste.

Do tej zabawy wykonałam króliczki.Uszyte z białego materiału i ozdobiłam je serduszkami,piórkami i sznureczkami. Króliczki były wielkanocnym prezentem dla znajomych:)




Ostatnio znalazłam sklepik - galerię z bardzo fajnymi przedmiocikami...i skusiłam się na małe wiadereczko...choć był cały komplecik...może kiedyś dokupię sobie kolejne elementy bo już wyobrażam sobie ze wspaniale wyglądały by w nich kępki stokrotek.

Dziś wracam po tygodniowym urlopie do pracy...ech trochę mi się nie chce,ale co zrobić trzeba iść:)Miłego dnia Wam życzę;)

36 komentarzy:

  1. milusie króliczki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki są wspaniałe! Wszystkie rzeczy wychodzące spod twoich rąk są przecudne! Pozdrawiamy poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królisie bajeczne! Uszytego króliczka jeszcze nie mam w swojej kolekcji, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki są przeurocze, normalnie zakochałam się w nich:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. kroliczki cudne :* slodziuchne :* a wiadereczka Ci bardzo zazdroszcze ;)
    moze kiedys tez sobie takie sprawie jak wyjde na prosta :*
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. *Magiczna Fabryka,Anabel,Shiraja,Iva,Renataa25-dziekuję slicznie:)Miło mi:)
    Pozdrawiam ciepło Was Kochane;)
    *Pappu-dziekuję slicznie...och j też własnie czekam jak wyjdę na prostą bo ostatnio ciężko...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kroliczki,Milej i wesolej pracy po urlopie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne delikatne kroliczki:))Zycze milego dnia w pracy po urlopie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne króliczki :)
    Miłego powrotu do pracy :)
    Ja już od wczoraj działam ale jakoś marnie idzie bo z nosa kapie i gardło zawalone :( Mimo to optymizm jest :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Myśląc "delikatne i puszyste" pomyślałabym właśnie o króliczkach :) Te Twoje są przecudne, przemilusie i przesłodkie. I stanowią idealny przykład na to, jak bez przeładowywania zdobieniami uzyskać powalający efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te króliczki:)
    Miłej pracy, oby nie była, aż tak ciężka, jak się wydaje;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczki urocze !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliczki cudne- nawet nie sądziłam, że tak pięknie może wyglądać królik ozdobiony piórkami;) Wiaderko- super!
    Pozdrowionka!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne królisie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne te puchate kroliczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zajce tzn. króliczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze te króliczki
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. *Asia,Kasia,Agajaw,Alexandra,Ewa,Jagna,Z uśmiechem przez życie,Jaga,Kaprys,Boei,Askoz,Bree,Różany Anioł,Kasia-slicznie dziękuję Wam za miłe słowa ,bardzo mi miło.Pozdrawiam Was wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne króliczki i wiadereczka super..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zajączki! Wiaderko też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. *Reni-pęknie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. *Kajka-dziękuję ślicznie;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Króliczki słodziachy,aż żałuje że to nie ja jestem tą szczęściarą która je otrzymała w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  24. *Kasia-ślicznie dziękuję.Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. *Ludkasz-slicznie dziękuję:)
    *Hania739-pięknie dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie słodkie królisie, prześliczne!Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog Piękne! Znalezione na blog dziewczyny Joasia.

    OdpowiedzUsuń