sobota, 19 lutego 2011

W brązie i bieli...

"Szczęściem jest umieć patrzeć wokół siebie
i wiedzieć gdzie są przyjaciele,
bo w ich słowach
można usłyszeć wiadomość od Aniołów..."
"Zahir"Paulo Coelho
***
Dziś znów szyłam...prawie cały dzionek.
Oczywiście z małymi przerwami na zajęcia domowe i kawiusię:)
W tygodni mało tworze więc pozostaje mi
teraz tylko sobota aby coś podziałać właśnie w szyciu.
***
Uszyłam kolejną Anielicę tym razem w brązie i bieli,
która to trzyma w rączce poduszeczkę
z ręcznie malowanym napisem "home"
***
Uwielbiam brązy i biele...ale to już wiecie:))
***


***
Dziękuję ślicznie za wszystkie wspaniałe komentarze.
Ciepło Was pozdrawiam:)

46 komentarzy:

  1. przepiękna kolorystyka...ten odcień brązu prześliczny... i piękna Anielinka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknym mottem zaczęłaś posta :) a ,Anielka jak zawsze śliczna i w moich ulubionych odcieniach :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. *Colorina-dziękuję ślicznie :)Pozdrawiam!
    *Agajaw-dziekuję,miło:))
    *Romantyczna Dusza-przeslicznie dziękuje;)To też moje kolory:))Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle śliczna i dopracowana.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. *Dana Solmilar-pięknie dziękuje;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jaka śliczna! W tych kolorach pięknie wygląda. Bardzo lubimy wszystkie Twoje Anielinki :) Motto cudne! Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Magiczna Fabryka-ślicznie Wam dziękuję za miłe słowa:))Wasze komentarze dodają mi twórczych skrzydeł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudna, baaardzo optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. *Tuome-dziekuję,miło mi:))
    *Ludkasz-dziekuję:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Барышня ооочень красивая!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna:))a ta podusia super!!!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. *Аня (Beterok) -thank You:)
    *Asia-ślicznie dziękuje:))
    *Aneladgam-dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza :) taka czekoladowa :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna anielinka Ci wyszla Malgosiu! Jestem pod wrazeniem, jak pieknie Ci napis na poduszeczce wyszedl!
    Sciskam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna jest, taka w kolorze cappuccino *__*, towarzyszka w sam raz do porannej kawusi ze słodką bułeczką. Miodzik.

    OdpowiedzUsuń
  16. *Pinki_ak-dziekuję i pozdrawiam:))Miło:))
    *Kasik-slicznie dziekuję,pozdrawiam!
    *Duża Mała Mi-prześlicznie dziękuję za milutkie słowa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna i coraz ciekawsze detale:) Ta podusia - wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Peninio :) Anielina cudnej urody :)))
    Ja też byłam dzisiaj 'niezłą maszynistką ', aura nie sprzyjała spacerom, wiec szyłam :))
    Obejrzałam Twoje akwarele - BOMBOWE !!!
    buziole i słonecznej niedzieli życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Anielina "ogniska domowego"...swietna!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jest i nie tylko przez te kolorki jest taka "Twoja" :) NIezwykle podoba mi się pomysl na takie podusie :) Z serduszkiem pomalowanym na taki styl też by super wyglądała ;) Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. *Pia-thank You:)
    *Artambrozja-ślicznie dziękuję. To wspaniale,że i Ty dziś szyłaś:))Fakt pogoda mało sprzyjająca spacerom.Och wiosny potrzeba:))Buziak!
    *TuKara-dziękuję pięknie;)
    *Violetka-slicznie dziękuję Kochana:)Tak,myslałam o serduszkach jako serduszkach i io serduszkowych podusiach:):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana przepiękny cytat a anielinka anielska!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  23. Super aniołeczek =] Taki pękaty =]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. *AniołyAnielki-slicznie dziekuję;))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna. Jaki ma świetny kapelusik i ozdóbki przy sukni. Uwielbiam te kolory. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  26. *Ania-ślicznie Aniu dziękuję.Pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi sie podoba w tej obszernej sukni , cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeden dzień i takie cudo! wow! jak zawsze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu cudeńko uszyłaś i to w moich ulubionych kolorkach,piękna

    OdpowiedzUsuń
  30. *Pappu-dziekuję:)
    *Brygitte-dziekuję pięknie;)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna Anielica!!! Dziękuję za odwiedzinki u mnie i miłe słowa :) Pozdrawiam! Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  32. Anieliczka cudna !!!
    Prawdziwy domowy Anioł Stróż !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Очень мне нравится Ваша пышечка :)

    OdpowiedzUsuń