poniedziałek, 20 września 2010

Delikatność...

Witajcie w poniedziałkowe popołudnie.
U nas dziś tak pięknie i słonecznie, oby takie dni trwał jak najdłużej...
ach uroczo by było wtedy jesienią.
Kolory mieniące się w blasku promyków, złoto wsród blękitu,
zapach wrześniowych kwiatów
i unoszącego się dym z pól na których trwają wykopki...
a wieczory tak cudownie otulone mgłą...
polska jesień...
***
W sobotę karteczkowałam...dawno nie robiłam karteczek,
bo czas zajmowały mi anielice i notesy
a więc trochę za nimi stęskniłam.
***
Oto jedna z nich taka delikatna w kolorach...
***


***
Ślicznie dziękuję za komentarze i odwiedzinki
to taki balsam dla mej duszy i serca.
Wspaniale,ze jesteście:)

33 komentarze:

  1. *Joasiunia-ślicznie dzikuję:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka absolutnie cudna! :) Ale u mnie za to pochmurno i zbiera się na deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna:) aż cieplej mi się zrobiło a ziąb mam w domu że strach

    OdpowiedzUsuń
  4. *Malowany Imbryczek-ślicznie dziękuję:)Ach to szkoda...poprawy pogody życzę i słonka!
    *Ines-dziekuję:)Och to przesyłam ciepłe mysli i promyczki na ogrzanie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. subtelna, elegancka karteczka :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. subtelne i delikatne...piękne !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatna i piękna :) taka spokojna :)
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie. Uciekam na spacer póki nie pada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka i piękna!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. *Iga-och uroczo dziękuję:)Pozdrawiam!
    *Gina-ślicznie dziękuję:)miło mi:)
    *Alexandra-dziękuję pieknie:))Miłego spaceru:)
    *Asieja-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna kartka, motyw kobiety zjawiskowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. *Rudlis-dziękuję,miło mi:)
    *Atena-ślicznie dziękuję:)Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna!!!Jak ja lubię te Twoje karteczki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna...subtelna i delikatna retro karteczka...Pozdrawiam i zazdroszczę słonka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatna..ja przypudrowany nosek..zwiewna i lekka ..kobieca..baaaardzo mi sie podoba!!!!
    (martwi mnie ,ze poczta coś sie ociąga:( )

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, pastelowa karteczka, takie tchnienie delikatności, subtelności i "staroświeckiego" uroku...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna! taka subtelna i delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie mogę dodać, bo poprzedniczki wszystko już napisały! Dołączam się do zachwytów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. *Katarina-och miło mi bardzo:)dziękuję:)
    *Anielina-pieknie dziękuję i posyłam ciepłe promyki słoneczka:)
    *Jaga-ślicznie dziękuję:)Przesyłeczka już jest muszę tylko z poczty odebrać...bo nie było w domu nikogo. Już nie mogę się doczekać:))Buziaczki!
    *Reni-pięknie dziękuję:)
    *Mazmika-ślicznie dziękuję:)Również pozdrawiam:)
    *Viva-dziekuję pięknie:)Pozdrawiam:)
    *Kasica53-ślicznie dziękuję:)Miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak poetycko napisałaś o tej jesieni! Oby była cała taka, jak dziś:)
    I dobrze, że kartuchy u Ciebie na warsztacie, takie są urocze!!!
    Pozdrowiaska:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Romantyczna, kobieca i cudne, ciepłe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo delikatna kartreczka zrobiona z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak... karteczka jest delikatna =] I piękna... Jednym słowem śliczna =]

    U mnie też pogoda cudowna... chyba okno sobie umyję 0_-

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. *Huma-och dziękuję za miłe słowa:)Tak oby jesień była piekna:)Buziaczki ślę i pozdrawiam!
    *Dorota-miło mi:)Ciepło pozdrawiam!
    *Szara-pięknie dziękuję:)
    *Ludkasz-dziękuję:)Pozdrawiam!
    *Pest-slicznie dziekuję:)Buziaczki posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Peninko urocza karteczka :)kolorki absolutnie zachwycające !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja karteczka Małgosiu wyszła bardzo romantycznie, eterycznie :) Śliczna jest :)
    Pozdrawiam i posyłam buziaczki :0

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka tak piękna jak i pogoda. :))))

    OdpowiedzUsuń