piątek, 18 grudnia 2009

Anielica Tosia

Jestem...tworzę...
a od dziś przez dwa tygodnie odpoczywam psychicznie i fizycznie od pracy...
ach jak strasznie się z tego cieszę...nareszcie mały oddech!
***
Ach...na Waszych blogach już tak pięknie 'pachnie" świętami...
czytam, podziwiam, natycham się urokiem...i nadrabiam zaległości :)
***
A dziś chciałam przedstawić Wam wyjątkową anielicę Tośkę z warkoczykami.
W czerwonej sukience w białe kropeczki, z dodatkiem bawełnianych koronek
i mini serduszkiem w ręce...
Takie nocne szycie... :)




***
Zbliżenie na malutkie serducho...

***
Uszyłam również woreczek z resztek materiału jakie mi pozostał
...taki mały dodatek

Dziękuję za Wasze miłe słowa w komentarzach i odwiedziny.
Buziaki :)

20 komentarzy:

  1. Peninko mój mistrzu:) Tośka świetna!!! życzę Ci odpoczynku, ja jeszcze w pn idę na zajęcia. Czekam na kolejne anielskie (wy)twory;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne świąteczne twory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest piękna !!! Zjawiskowa !!

    Przesyłka dotarła dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. *Ipsa- dziękuję Kochana...mam nadzieję, że odpocznę... oczywiście twory wytwory już się szykują :) Buziak!
    *Enthia - dziękuję, buziaczek:)
    *Rybiooka -dziękuję,dobrze, że przesyłeczka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest zachwycająca!
    Podziwiam i podziwiam...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No przepiękna jest :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Peninko! odpoczywaj przez te 2 tygodnie! i wykorzystuj czas na tworzenie kolejnych cudnych rzeczy:)
    Anielica Tosia wyszła Ci super!

    OdpowiedzUsuń
  8. *Dana Solmilar -ach jak miło, ślicznie dziękuję:)
    *Ludkasz - dziękuje :)
    *Nettika -ślicznie dziękuję i również pozdrawiam
    :)
    *Dorota -dziękuję, mam cichą nadzieję że odpocznę, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow what a great work, very cute

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, cieplutka i taka... elegancko świąteczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne tildy tworzysz. Wielkie brawa. Ja po uszyciu jednej straciłam zapał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpoczywaj, Kochana i szyj! Anioł w śród aniołów - ładnie Wam razem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niezmiennie zachwycona jestem ciuszkami, w jakie ubierasz swoje Anielice. Sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Pia- Thank You :)
    *Paperina -ślicznie dziękuję :)
    *Makneta - bardzo dziękuję, szkoda że straciłaś zapał...na początku jest trudno ale czasem przychodzi mała wprawa;)
    *Brises -dziękuję Kochana...
    *Nimucha -miło ;) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zdolniach z Ciebie :)
    Cudna anielica!

    OdpowiedzUsuń
  16. PIeknista jest!!!! I te kropeczki moje ukochane :) no i miłego odpoczynku zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Wszystkich i Każdego z osobna, kto potrafi tak ładnie szyć i tak perfekcyjnie wykończyć małe elementy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku napatrzeć się nie mogę!!! Cudny! Zazdroszczę takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  19. *Rudlis - pięknie dziękuje :)
    *Violetka - dziękuję...ja tez jestem pod wrażeniem tych kropeczek :)
    *Violka - dziękuję:) Buziak!
    *kim Piggott - thank you!
    *Fioletowe poddasze - dziękuję...miło :)

    OdpowiedzUsuń