poniedziałek, 21 września 2009

Zakładka, scrapuszko od maj. i wyróżnienie...

Dziś wykonałam zakładkę do ksiązki...
trochę na styl zawieszek...
Zakładka w całości...
Gdy wróciłam z pracy czekała na mnie przesyłeczka od maj. :)
Wygrana w losowaniu :))
Otworzyłam i brakło mi słów...
takie cudności śliczne wyskoczyły...miniaturki. Cudo!
Zakochałam się w tych maleństwach :)
***

Otrzymałam wczoraj bajkowe wyróznienie od Doroty.
Bardzo mi miło i słodko :)) Dziękuję :)


A ja zgodnie z tradycją przekazuję dalej...
tym razem wszystkim osobom, które
odwiedzają mnie na blogu...
...za to że jesteście ...
Dziekuję!
***
"Przyjaciel kładzie odrobinę miodu na chleb z masłem naszej codzienności"
- Anonim
***

8 komentarzy:

  1. Piękna zakładeczka! I bardzo podoba mi się aureola z szydełkowego kwiatka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, zakładeczka piękna!!! Jestem nią zauroczona!!!

    Miło mi, że przesyłka sprawiła Ci choć trochę radości :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka cudna , parasol pomysłowy :-D
    A te miniaturki są obłędne!!!! Mam swoje i codziennie je macam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi chęci narobiłaś na zakładki. A kilka dni temu oglądałam też fajne zakładki zrobione przez Maj właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zakładeczka, lubię mieć w książkach takie cudeńka ręcznie robione, więc zakładki bardzo cenię :) a ta jest śliczna i pomysłowa :)

    gratuluję wyróżnienia!
    a miniaturki od Maj. świetne :)

    OdpowiedzUsuń