niedziela, 20 września 2009

Scrap i nabytek...

Coraz częściej poddaję swoje siły twórcze wyzwaniom.
Przyznam, że bardzo mnie to wciąga :)
Tym razem wykonałam scrap na wzór SP#15, atorka jest Brydzia
***
Mój ulubiony fragment...

Muszę się pochwalić...
Wczoraj odwiedziłam giełdę staroci i nie tylko...
i przytargałam do domu takie oto cudeńko :) Cieszę się okrutnie :)
A oprócz maszyny do szycia to jeszcze nabyłam kilka wspniałych rzeczy,
którę przejdą zdobienia, upiekszenia i małe renowację... :)


Miłej niedzielki Wam życzę :)

8 komentarzy:

  1. Świetna maszyna! Pochwal się pozostałymi zakupami :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieninko!zapraszam do mnie po wyróżnienie :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap, Peninio - taki lekko senny, rozmarzony, bardzo wymowny...

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm...skrapik świetny!:) cała ty!:)...hi hi: no a maszyna...łał...moja była wzięta z pod śmietnika - ktoś wyrzuciła bo była lekko pęknięta -mój ojczulek ją skleił i teraz mi słuzy...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję udanych zakupów,buziaki,a scrap cudo:*no i Ty taka zamyślona ...całusyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, delikatny scrap w sam raz dla marzycielskiej duszy :)
    zamyślić sie można...a szczególnie przy kawie i ciasteczku :)))

    OdpowiedzUsuń