sobota, 27 czerwca 2009

Brak wiadomości...i zielony notes...

...pada...pada...i pada...
patrząc na niebo to nie zanosi się jak narazie na poprawę...
chociaż od czasu do czasu przebija się słońce.
Podkarpacie zagrożone...mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze...i nie powtórzy
się historia z ostatnich lat...
***
Na bieząco oglądam wiadomości o Kotlinie Kłodzkiej -
do której mielismy wyjeźdzać z Miskiem na obóz sportowy Capoeiry...
Jestem w szoku i współczuję mieszkańcom...
Jak narazie nie mamy zadnych informacji co dalej... czy bedzie zmiana terminu
czy miejsca obozu...
***
Aby nie myśleć zajełam się wykonaniem zielonego notesiku...
***
**








9 komentarzy:

  1. Notes przefajny :))
    Ja też jestem w trakcie robienia ni to notesu ni to albumu :) Tak samolubnie -bo o mnie :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny!!!...zielony podobno kolorem nadziei...:) u nas rzeka tez bardzo mocno wezbrała, w 97' ogradzaliśmy sie workami a sąsiedzi z dołu przynosili do nas co cenniejsze....dziś też zaglądam co jakiś czas nad rzeke mając nadzieję , że nie wzbierze aż tak....słońca nam trzeba, słońca!! czego ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to masz troszkę informacji ode mnie:

    http://www.blox.pl/komentuj/anek73/2009/06/Sytuacja-w-Klodzku.html

    Na razie jest spokój, drogi przejezdne. W tym momencie deszcz już nie pada.

    Martwi mnie, że albumy nie doszły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też nasłuchuję wieści z Kotliny....

    Notes ładnie zielony..nadzieja..

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notesik ;) Ten deszcz koszmar .. Na pomorzu na szczęście już nie pada ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes superaśny.
    Ja też współczuje ludziom z obszarów zalanych. Straszna tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny notesik, taki radosny i optymistyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. jakież przepięknę!! qrczę... umnie też równie "wspaniała" pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu:)zamawiam następny notes w błękicie:)z przesłaniem ...nadzieja
    ten jest śliczny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń